50.000 Ft feletti rendelés esetén a normál házhoz szállítás INGYENES!    

+36 1 250-1785

webshop@imaginelovas.hu

Gyakran ismételt kérdések

ÁLTALÁNOS, VÁSÁRLÁS ELŐTT FELMERÜLŐ KÉRDÉSEK 

 

HOGYAN VÁSÁROLHATOK AZ ONLINE ÁRUHÁZBAN? 


Online áruházunkban egyszerű regisztrációt követően, vagy akár regisztráció nélkül is leadhatja megrendelését. A regisztrációhoz és megrendeléshez el kell fogadnia az Általános Szerződési Feltételeket (ÁSZF), valamint az Adatvédelmi nyilatkozatot. Vásárláshoz használja a termékek melletti "KOSÁRBA" gombot, melynek véglegesítésével elindulhat a rendelési folyamaton, ahol kiválaszthatja a fizetési- és átvételi módot, majd legvégül egy ellenőrzést követően elküldheti végleges rendelésedet. Ennek állapotáról e-mail és SMS formájában folyamatosan visszajelzéseket küldünk attól függően, hogy a folyamat éppen milyen státuszban tart.


Nem segített? Vegye fel a kapcsolatot telefonos ügyfélszolgálatunkkal a +36 1 250-1785-es számon hétfőtől péntekig 9-18 óra között és szombaton 9-14 óra között. Vasárnap zárva tartunk.

 


  

HOGYAN VÁSÁROLHATOK A SZAKÜZLETBEN? 


Szaküzletünkben várjuk vásárlóinkat, ahol átvehetik, kifizethetik online áruházunkban leadott, de szaküzletben történő átvételre kért rendelésüket. Üzletünkben lehetőség van arra is, hogy akár előzetes rendelés nélkül, személyesen válogasson az üzletben raktáron lévő termékek közül.

Online leadott rendelés esetén biztosíthatja, hogy a rendelés átvételekor garantáltan félre legyen téve az Ön számára minden egyes termék, így élvezve a gyorsabb kiszolgálás lehetőségét. (Amennyiben a rendelés tétele megtalálható üzletünk készletében, e-mail értesítést küldünk az átvételi lehetőségről.)
Abban az esetben, ha a megvásárolni kívánt termék(ek) készletével az üzlet nem rendelkezik, szaküzletben, személyesen történő vásárlás esetén az adott üzlet raktárkészletéről vásárolhat vagy adhat le rendelést.

Szaküzletünkben rendelését kiegyenlítheti készpénzben, bankkártyával, vagy használhatja Ajándékkártyánkat.
 

 

KELL-E FIZETNEM HÁZHOZSZÁLLÍTÁSI DÍJAT A MEGRENDELT TERMÉKEKÉRT? 


Bruttó 50 000 Ft feletti, normál méretű megrendelést ingyenesen szállítunk házhoz az ország területén szerződött futárszolgálataink segítségével vagy ingyenesen átveheti szerződött átvételi pontjainkon.
A bruttó 50 000 Ft alatti rendelések kiszállításának díja egységesen bruttó 2490 Ft, amelyet a megrendeléshez tartozó számlán külön tételként rögzítünk.

Az Express kiszállítás kiszállítási díja értékhatártól függetlenül egységesen 3990 Ft.
Az Expressz házhoz szállítás egy kényelmi szolgáltatás, mely külön díjazás esetén vehető igénybe.
 

 

MILYEN FIZETÉSI MÓDOKKAL FIZETHETEK A WEBÁRUHÁZBAN? 



Online áruházunkban és szaküzletünkben széleskörű fizetési lehetőségeket biztosítunk. Webáruházunkban leadott megrendelések esetén fizethet a vásárlás pillanatában vagy személyesen.

Online leadott rendelések esetén használható fizetési módok (az átvétel módjától függően):
  • banki átutalás
  • bankkártyás fizetés
  • IMAGINE LOVAS Ajándékutalvány
  • utánvét

Szaküzletben személyesen történő fizetés esetén:

  • készpénz
  • bankkártyás fizetés
  • IMAGINE LOVAS Ajándékutalvány



Futárnál történő fizetés esetén:

  • készpénz (utánvét)
 


FIZETÉSSEL, ÁTVÉTELLEL KAPCSOLATOS KÉRDÉSEK

MIRE KELL FIGYELNEM EGY CSOMAG ÁTVÉTELEKOR? 

A legfontosabb, hogy a csomagot, még átvételkor ellenőrizze, ugyanis annak tartalmára vonatkozó reklamációt kizárólag abban az esetben tudunk elfogadni, ha a hiányt vagy sérülést az átadó és az átvevő közösen rögzíti a helyszínen, egy jegyzőkönyvben!
A 335/2012. (XII. 4.) Kormányrendelet 22. §, (5) pontjának módosítása alapján

2014.04.09. napjától kezdődően megváltoztak a csomagkiadás szabályai. Az átvevőnek a csomag átvételét igazoló aláírás előtt, be kell mutatnia a személyazonosságát igazoló hatósági okmányát, (személyi igazolvány, jogosítvány, útlevél) valamint, ha a csomagot nem a címzett veszi át, akkor közölni kell az átvétel jogcímét is.
Abban az esetben, ha nem maga a címzett veszi át a csomagot, akkor két tanú aláírásával ellátott meghatalmazást is kérünk az átvételi pontjainkon. Ezen, az átvevő személyazonosságát igazoló hatósági okmány elnevezését, betűjelét és a számát, valamint  - ha a csomagot a címzett veszi át - a „Címzett” megjelölést, -  ha a csomagot nem a címzett veszi át - akkor pedig az átvétel jogcímeként a „Helyettes átvevő" megnevezést  is fel kell tűntetni, de csak az átadónál maradó példányon!
Az átadási bizonylat tárolása, valamint a meghatalmazás őrzése a vonatkozó szabályoknak megfelelően történik. A meghatalmazást az átadási bizonylattal együtt, az átadó köteles megőrizni!

 


 

ELŐRE UTALÁSSAL FIZETNÉK, MIRE KELL FIGYELNEM? 


Átutalásos fizetés esetén a megrendelés vételárát az átvétel előtt kell kiegyenlíteni. Amennyiben ezt a a fizetési módot választja, úgy a rendelési folyamat véglegesítését követően, elektronikus formában kapja meg a díjbekérőt. Ezen megtalálja az utalandó összeget, a bankszámlaszámot és egyéb, szükséges információkat.
Fontos, hogy mindig az adott rendelés pontos összeget utalja, a közlemény rovatban pedig kizárólag csak az adott rendelés bizonylatszámát tűntesse fel, másra nincs szükség! Kérjük, hogy kerülje a több rendelés, egy utalással történő kiegyenlítését!


 

HÁZHOZ SZÁLLÍTÁSSAL VÁSÁROLNÉK, HOGYAN FIZETHETEK? 


Online leadott rendelések esetén az alábbi fizetési módok közül választhatsz:

  • online bankkártya
  • utánvét*
  • átutalás


*Utánvét esetén a futárnál csak készpénzes fizetésre van lehetőség!

Kérjük, hogy a csomag tartalmát az átvételt követően még az átadó jelenlétében ellenőrizze le!
A csomag tartalmára, valamint fizikai állapotára vonatkozó reklamációt kizárólag abban az esetben tudunk elfogadni, ha a hiány vagy a sérülés ténye az átadó partnerünk jelenlétében a fuvarlevélen vagy jegyzőkönyvben rögzítésre kerül.

 


 

FOLYAMATBAN LÉVŐ MEGRENDELÉSSEL KAPCSOLATOS KÉRDÉSEK

 

RENDELÉSRE KAPHATÓ TERMÉKET RENDELTEM, MIKORA KAPHATOM MEG?


Rendelésre kapható termékeink beszerzési ideje akár több hét is lehet, így szíves türelmét és megértését kérjük! Ahogy a termék beérkezik a központi raktárba, online leadott rendelés esetén e-mail értesítést, telefonon vagy szaküzletben leadott rendelés esetében - SMS értesítést küldünk (amennyiben a rendeléskor megadja a telefonszámát).


Tisztelettel kérjük Önöket, hogy a fenti tájékoztatást szíveskedjenek figyelembe venni a „CSAK RENDELÉSRE” megjegyzéssel ellátott termékek rendelésekor. (Fentiekkel kapcsolatos reklamációt nem áll módunkban elfogadni.)

 


MÁR ÉLŐ MEGRENDELÉSEMET TÖRÖLNI SZERETNÉM, HOGYAN ÉS MEDDIG TEHETEM MEG?


Megrendelését személyes oldalán is módosíthatja/törölheti mindaddig, míg annak vételára kiegyenlítésre nem kerül, illetve amíg nincs leszámlázva. A módosítást - ez esetben törlést - személyes oldalára bejelentkezve, az adott megrendelést kiválasztva, a "rendelés részletei" gombra kattintva tudja végrehajtani.
Ha a rendelést már leszámláztuk, vagy annak vételára kiegyenlítésre került, abban az esetben kérjük, vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal a +36 1 250 1785-es telefonszámon.

 


 

HELYETTESÍTŐ TERMÉKET SZERETNÉK ELFOGADNI, DE KI VAN FIZETVE A RENDELÉSEM, MIT TEGYEK?

Kifizetett rendelések esetén e-mail üzenetben kérjük, így írja meg a rendelés bizonylatszámát, valamint az elfogadással vagy lemondással kapcsolatos döntését.
 

 

MÁR ÉLŐ RENDELÉSEMET MÓDOSÍTANÁM, TERMÉKET ADNÉK HOZZÁ, VENNÉK KI BELŐLE, HOGYAN ÉS MEDDIG TUDOM MEGTENNI? 

Amennyiben a még ki nem fizetett rendelésbe további terméket szeretne betenni, a művelet ezen a felületen nem érhető el. Segítségért forduljon ügyfélszolgálatunkhoz a +36 1 250 1785-ös telefonszámon.

Fontos, hogy ügyfélszolgáltunk számára küldje el a rendelés bizonylatszámát és a rendeléshez hozzáadni kívánt termék cikkszámát vagy termékoldalának linkjét.
  

 

ÁTVETT RENDELÉSSEL KAPCSOLATOS KÉRDÉSEK

A csomag tartalmára vonatkozó reklamációt kizárólag abban az esetben tudjuk elfogadni, ha a hiány vagy a sérülés ténye a fuvarlevélen - a futár vagy boltos jelenlétében - kerül rögzítésre. Amennyiben ez megtörtént és a csomagot mégis átvette, úgy - rendelése azonosítójával és a sérült/hiányos termék cikkszámával együtt - kérjük, hogy keresse meg ügyfélszolgálatunkat a +36 1 250 1785-ös telefonszámon.


A gyorsabb ügyintézés érdekében azt javasoljuk, hogy a jegyzőkönyvben rögzített, sérült megrendelést ne vegye át, így ügyfélszolgálati megkeresésesre kollégáink - a jegyzőkönyv alapján - mielőbb cserélni tudják a sérült csomagot!


 

TÉVESEN MÁS CSOMAGJÁT KAPTAM MEG, MI A TEENDŐM?

Nagyon fontos, hogy a rendelés átvételekor minden esetben ellenőrizze annak tartalmát! Amennyiben nem az Ön csomagja érkezett, akkor ne vegye át, hanem jelezze ügyfélszolgálatunk felé a +36 1 250 17 85-ös telefonszámon!

A gyorsabb ügyintézés érdekében, kérjük, hogy küldje el számunkra a rendelése azonosítóját, illetve - ha ismeri - a tévesen szállított csomag azonosítóját, esetleg csomagszámát! Előre is köszönjük!

 


ÜGYFÉLSZOLGÁLATTAL KAPCSOLATOS KÉRDÉSEK

 

HOGYAN MÓDOSÍTHATOM A SZEMÉLYES ADATAIMAT?

Személyes adatait bármikor módosíthatja! Saját fiókjába belépve, a "személyes adatok" menüpont alatt van erre lehetőség.

 


 

ÜZLETI CÉLBÓL SZERETNÉM FELVENNI A KAPCSOLATOT ÖNÖKKEL, HOGYAN TEHETEM MEG? 

Marketing, reklám és üzleti lehetőségekkel kapcsolatban bátran keressen bennünket elérhetőségeinken.

Az IMAGINE Lovas Szakáruház a kezdetektől nagy hangsúlyt fektet viszonteladói kiszolgálására. Amennyiben Önnek üzlete van, és a cégünk által forgalmazott lovasfelszerelések felkeltették érdeklődését, egy személyes találkozó során részletes tájékoztatást adunk Önnek termékeinkről, nagykereskedelmi árainkról, kedvezményeinkről, valamint a viszonteladói vásárlás feltételeiről.

Szükséges iratok:

  • működési engedély
  • cégkivonat
  • adószám
  • bankszámlaszám

 


 

KIFIZETETT RENDELÉSEMET LEMONDTAM, MENNYI IDŐ MÚLVA ÉS HOGYAN KAPHATOM VISSZA A VÉTELÁRAT? 


A vételár visszafizetése függ az adott fizetőeszköztől, és a rendelés lemondásának körülményétől is. Ebben az esetben mindenképpen vegye fel ügyfélszolgálatunkkal a kapcsolatot a +36 1 250 1785- ös telefonszámon. A gyorsabb ügyintézés érdekében kérjük, hogy készítse elő rendelési azonosítóját!